


Bachfestival Dordrecht
Campagne 2010 en 2012
Voor Stichting Bachfestival Dordrecht
Opdracht opzet en management publiciteitscampagne voor een nieuw festival met regionale en landelijke uitstraling; promotieplan voor fondsenwerving; strategie naar partners; coachen communicatiemedewerker.
Target 10.000 bezoekers in 2010; 15.000 bezoekers in 2012
Resultaat 2010 12.500 festivalsbezoekers; succesvolle
campagne met een scala aan on- en off-line middelen waaronder website, nieuwsbrieven, advertenties, outdoor-reclame, brochures, sociale media en brede free publicity campagne.
Pers ruime exposure in landelijke, regionale, locale en special interest- media via ANP, radio en tv en on-line.
Marketing nieuw festival naar nieuw publiek, landelijke uitstraling campagne, ontwikkeling huisstijl festival, opzet campagnestrategie en -team
Ontwerp campagne door Manifesta, Bureau voor Grafische Vormgeving, www.manifestarotterdam.nl
Nieuwe website in 2012 samen met Headline: www.bachfestivaldordrecht.nl