leading visual campagne 1
leading visual campagne 2
cover Artissage, tentoonstellingsmagazine
outdoor reclame
flyer
flyer
flyer lezingenprogramma

Farao’s van de Zon

Campagnemanagement

Voor Rijksmuseum van Oudheden, i.s.m. communicatieafdeling 

Opdracht promotiecampagne voor grote internationale tentoonstelling met 220 spectaculaire objecten uit 33 vermaarde musea van over de hele wereld; on tour door de VS en in Europa alleen in het Rijksmuseum van Oudheden te zien; marketing in Nederland, België, Frankrijk en Duitsland. 

Resultaat 131.000 bezoekers; brede internationale campagne met mix van communicatie- en promotiemiddelen en eigen website.

Samenwerking met internationale sponsors, partners en NBTC; tentoonstellingsmagazine in serie Artissage; marketing van arrangementen en merchandise; samenwerking Omniversum Den Haag.

Ontwerp campagne door Prins Walvisch Reclamebureau, Amsterdam

http://faraosvandezon.nl en www.rmo.nl/actueel/tentoonstellingen/archief/farao’s-van-de-zon