










Calvijn & Wij
Campagnemanagement
Opdracht opzet en management brede landelijke campagne voor tentoonstelling in Grote Kerk, Dordrecht; strategie voor werving publiek en naar communicatiepartners en achterban.
Target 100.000 bezoekers
Resultaat 130.000 bezoekers; campagne met een scala aan middelen: uitgebreide free publicity campagne, website, advertenties, billboards e.a. outdoor-reclame, brochures, uitnodigingen, posters, flyers.
Pers twee items op het NOS Journaal; veel aandacht in alle landelijke en regionale media on- en off-line; verschillende persmomenten, ruimschoots aandacht in special interest media.
Opening met Hare Majesteit de Koningin en Dichter des Vaderlands Ramsey Nasr (apart perstraject); gastvrouwschap tijdens opening.; Calvijnbijlage als insert in Dagblad Trouw; acties i.s.m. Dordrecht Marketing
Ontwerp campagne door reclamebureau Headline Integrated Communication www.headline.nl
items NOS-journaal:
http://player.omroep.nl/?aflid=9454314
http://player.omroep.nl/?aflID=9454309
voordracht Ramsey Nasr:
http://www.vimeo.com/4608676