beeldmerk Calvijn & Wij
leading visual campagne 1, Headline Integrated Communication
leading visual campagne 2, Headline Integrated Communication
beeldmerk campagne
Voorpagina bijlage dagblad Trouw
spread bijlage dagblad Trouw
advertentie dagblad Trouw
Dichter des Vaderlands, Ramsey Nasr
gastvrouwschap op de opening

Calvijn & Wij

Campagnemanagement

Opdracht opzet en management brede landelijke campagne voor tentoonstelling in Grote Kerk, Dordrecht; strategie voor werving publiek en naar communicatiepartners en achterban.

Target 100.000 bezoekers

Resultaat 130.000 bezoekers; campagne met een scala aan middelen: uitgebreide free publicity campagne, website, advertenties, billboards e.a. outdoor-reclame, brochures, uitnodigingen, posters, flyers.

Pers twee items op het NOS Journaal; veel aandacht in alle landelijke en regionale media on- en off-line; verschillende persmomenten, ruimschoots aandacht in special interest media.

Opening met Hare Majesteit de Koningin en Dichter des Vaderlands Ramsey Nasr (apart perstraject); gastvrouwschap tijdens opening.; Calvijnbijlage als insert in Dagblad Trouw; acties i.s.m. Dordrecht Marketing

Ontwerp campagne door reclamebureau Headline Integrated Communication www.headline.nl

items NOS-journaal:
http://player.omroep.nl/?aflid=9454314
http://player.omroep.nl/?aflID=9454309
voordracht Ramsey Nasr:
http://www.vimeo.com/4608676