Klanten

Inspirerend en vruchtbaar is de samenwerking met verschillende opdrachtgevers. Balina adviseerde de volgende bedrijven en culturele instellingen:
(klik op het logo voor de betreffende website)

Huis van Hilde

Positionering, marketing en pr

Office per Minute

Strategisch marketing- en communicatieadvies (2013)

Hart van de Heuvelrug

Strategisch advies; masterplan pr- en communicatie voor het programma als geheel en een communicatieplan voor de Vliegbasis Soesterberg (2011)

MuseumgoudA

Campagneplan en marketing- en communicatiestrategie voor tentoonstelling over de ontwerptekeningen voor de Goudse Glazen (2011)

 

Bach Festival Dordrecht

Marketing- en communicatieplan nieuw festival, campagnemanagement, coaching medewerker, pr-adviezen (festival 2010 en 2012)

Geldmuseum, Utrecht

Management afdeling Informatie en Publiek, ad interim (2008);  analyse bezoekcijfers en advies marketingstrategie (2009 t/m 2012); marketingadvies tentoonstelling en prijsbeleid (2010).

Archeologisch Diensten Centrum, Amersfoort

Advies marketing en communicatie (2012-2013) Strategie interne- en externe communicatie (2010); managementadvies over functie marketing en communicatie in organisatie (2009); coachen medewerker (2010, 2011).

ADC Heritage, Amersfoort

Professionalisering persbenadering en coachen medewerkers (2009); adviezen productmarketing en marketingmix; vernieuwing content website (2009-2010).

Erfgoedcentrum DiEP, Dordrecht

Campagnemanagement tentoonstelling Calvijn & Wij en mediapartnership Dagblad Trouw; coachen afdeling communicatie; campagneadvies tentoonstelling Calvijn & Ik en ontwikkeling marketingmix (2008-2009).

Huub Pragt Egyptoloog

Marketingstrategie voor productlijn en advies personal branding (2009)

http://www.google.nl/url?sa=t&source=web&cd=1&ved=0CBcQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.geldmuseum.nl%2F&rct=j&q=Geldmuseum%2C%20Utrecht&ei=wdquTernNsOXOpjVieQB&usg=AFQjCNEN_dYGiVmousLDnR_83wWgVgrCnQ&cad=rja